tisdag

Gud vilket tråkigt väder de va idag! Vaknade, hade tänkt ha shorts, men nejnej. Skolan rullade på och på Hemkunskapen kollade vi på snuten i Hollywood och åt kladdkaka, toppen! Tacos till lunch satt ju inte heller helt fel. Slutade tidigare och följde med Victoria hem en sväng :) När jag kom hem så åt jag lite, sen jag har kollat på Sex and the city, how i meet your mother och 2½ men, nu börjar snart de nya med Paris Hilton och de ska bli spännande att se, senare äre givet med desperate housewifes ;D!
Imorgon ska klassen paddla i Högbo också, lookng forward to it!

Jag älskar dej axel.


Funderar fortfarande på att klippa lugg, hjälp!

Kommentarer
Postat av: victoria

du och jag i en kanot, kan inte bli annat än bra my dear ;) höh

2009-06-02 @ 22:22:29
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: amanda

tur för er att jag räddade er! ;) hahah

2009-06-03 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0