Söndag

Jag hade nog min tråkigaste och sämsta midsommarafton någonsin! De blev krångel och strul men de slutade med att jag och Sara klättrade in genom ett fönster hemma hos henne och sov där!  
Vaknade elva på lördagen och tog en dusch och sen lunch. Efter de blev de att hämta flytvästen och följa med Hennes familj ut på sjön med deas båt! Då tänkte jag tillbaka på i somras, när vi åkte i sthlms skärgård en hel vecka och de va så härligt! Strålande sol exakt hela tiden och jaa, de va helt underbart. Gillar att åka båt (a) Vi stannade till vid bekanta och gick i land till deras stuga och fikade med glass och tillbehör. Senare så grillade vi där också. Aja, jag och Sara åkte sedan hem till henne  vid elva tiden för vi skulle ut med hunden. Haha, glömt nyckeln idag igen så vi tänkte hoppa in genom samma fönster då också, men de va stängt och de va ett fönster öppet på övervåningen. Vi tog en stege så fick hon klättra upp, hahah. Efter ett tag kom vi in med hjälp av granne och gjorde det vi skulle göra hemma hos henne. Sen åkte vi hem till mej och sov :)
De hände en sak under natten också, så sara va tvungen att åka hem klockan 3. Fy.

Nu idag så vaknade jag halv 10, jag har ätit frukost och ska nu lägga mej ute i solen :) Så skönt att den äntligen är framme igen!

I miss axel


Kommentarer
Postat av: bella

matilda :) <33

2009-06-21 @ 19:37:22
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0