bloggare for real

dagens inköp:


alla som har blogg lägger ju in bilder på de som dom köpt, and so do i ;)
nerå, nu skoja jag. vi köpte inte alls dedär..
men jag va minsann i valbo idag med josefine. mkt trevligt :) sen nu är jag med sara. min semesterkompis! hon ska föresten hänka till vemdalen minsann :D ikv blire allt mia&klara med popcorn hade jag tänkt..

i fredags  så sov axel här. superduper mys.
i lördags, igår så blev de ändrade planer, så jag va med min pappa i en ishall i ungefär 3 timmar. kul liv. jaaa! sen mötte jag amanda på stan o vi stack på träning. mkt skoj :) efter träningen drog vi hem till gavlen o fixa lite. sen vidare till frykman. wihooo. not. ehh, ah de va ju som de va. sen gick jag, amanda o gavlen till frasses o tjockade strips vid halv 12 ungefär. upp till matte ett tag innan bussen gick också. kom hem o somnade runt halv 2.  ahh, de va väl kort o gott min helg :)

Kommentarer
Postat av: josefine

haha vi är ju så pinsamma ;) men roligt var det!

du får send me the pictures :D

2009-03-09 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0