funny saturday

jaa, joggingrundan med sara va mkt skön :) duschade och åt. sen kom hon hit o vi fixade oss. en rolig kväll som spenderades hos emil eftersom han o axel fyllt år. runt fem åkte vi till honom där han, axel, albin, simon x2, johannes, daniel x2, felicia, amanda o maja va :) vi käka pizza o greja ute i typ en liten stuga med öppen eld och musik, sen sov vi uppe på ett loft med massa madrasser o sovsäckar. hur mysigt som helst :)! lovar nästan att de kmr bilder därifrån.

meeeen, jag blir så förbannad. datan krånglar o laggar exakt hela tiden. vart är alla mina bilder? jo borta! vart är all min musik? jo tänk för att den är också borta! kul! de känns ju verkligen suveränt.

vaknade väl runt 9 imorse och kom hem vid 10, åt frukost och duschade. nu väntar jag på lunch. sen ska jag handla med farmor (a) efter de blire läkerol. plus att jag måste plugga ikv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0