hahaha, vilket skämt!

-en fladdrande blöjrumpa som förkortar benen på alla kvinnor.
Så uttrycker sig Ebba von sydow om haremsbyxan.
och jag håller helt med. jag vet inte vad de är, men dom byxorna faller inte mej på läppen.
jag tror att halva skolan kmr komma i såna, dom kmr ju trots allt från Gina ;)
fast vad vet jag, dom kanske är de skönaste byxorna som skapats?

idag, då var jag minsann på glatt humör exakt hela dagen.
Bara för att jag visste, att jag skulle få spendera tiden efter skolan med axel :)
och en sån sak, de kan göra mej överlycklig. de kan rädda en hel dag faktiskt.

simning på idrotten, grömt kul ;)
haha, då, när man krånglade på sig bikinin, blev ju ju redigt sugen på sommaren.
när man såg hur redo man va inför beach 09 o allting. ah verkligen :'D

imorgon är det fredag, och då ska jag sova hos älsklingen :)
Blir tacos på kvällen med axel, simon, sara, danne, sthlmgangsterna bella, phane o rikard.
sen sover alla över!
på lördag måste jag, ah jag blir tvingat. att åka till sthlm.
till kusinerna på Ekerö. kan bli kul, kan suga.


jag ångrar att jag klippte mej också, kort o dumt blev de.


Kommentarer
Postat av: bella

hehe, de va trevligt :) <3

2009-04-01 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0