haliejnfmdnajydu

jaa, just nu har jag damp. dampdampDAMP! på allt o alla. jag skulle antigen vilja sova, krypa ner under mitt duntäcke med kläderna på med musik i öronen o bara sova. eller ut o springa. jag orkar inte med folk. speciellt inte dom i mitt hus! jag vill vara ifred.


men igår följde amanda med mej hem. men på ett villkor: att vi skulle plugga till so provet vi har imorgon. de började med att vi bakade, sen åt vi. efter maten kollade vi tv. sen masserade jag henne i 40 minuter. o under dom 40 minuterna somnade hon. sen somnade jag. jag sov i en timme o hon i en o en halv. men jag klandrar inte na. för hon hade faktiskt feber o typ halsfluss. vi pluggade i 10 minuter. sen gick vi o la oss. vi vaknade imorse, och då hade hon 39 grader o en sjukt uppsväld hals. lilla gumman... skolan idag, ehh onsdagar är ju fan inte roliga. men nu måste jag äta o plugga till dedär jävla fittprovet imorgon. sen har jag träning också!

imorgon får vi btw en ny kille i klassen. marcus från göteborg.

Kommentarer
Postat av: cilla

mmmm, marcus från göteborg, låter lovande ;) haha!

2009-03-11 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0