home again!

äntligen hemma!

idag kom jag hem efter en kortweekend i vemdalen. torsdag till söndag. de va la gött.
vi, fyra familjer med 8 barn,  kom upp dit i torsdags, vid 12 tiden. då var det strålande, värmande sol och då satte suget igång. så de va bara att spänna på pjäxorna och börja glida. va där för precis två år sen, och vi bodde typ i samma stuga med wille o hans familj då också. åkte och åkte. sen vart de kvällsmat och efter nån timmes vila blev de kvällsåk. myyysigt! backen stängde vid 8 och sen blev de lassagne o chill.

fredag, uu, sara o jag va ute o sprang på morgonen. och de va hemskt! de blåste sjukt mkt och de riktigt sved mot kinderna. solen va inte framme lika mkt idag, men de gick endå bra ;) senare på kvällen trängde vi ihop oss 16 st i våran stuga o käka tacos. sen förflyttade vi ungdomar oss till andra stugan för lite kortspel o filmtittande.

igår, lördag, vinden var ännu värre idag. men solen kikade fram o värmde. fik i nya toppstugan o massa chillåk. ronbinson på kvällen.

idag, söndag, frukostkäk o städning. åkte därifrån vid 10. stannade o åt vid en pizzeria, så jävla värt med pizza! kom hem runt tre. packat upp och slappat.

har föresten varit på sjukt dåligt humör större delen av helgen. jag måste seriöst ha något fel.
plus att jag är en dålig männsika.

nu ska jag o syster kolla på gossip girl sen blire nog sovdags för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0