livräddare, jooo

tjuu, mitt humör har varit skapligt bra idag. förutom att jag har haft smärtor i min mage. de va också orsaken till att jag åkte hem tidigare. hade förövrigt bara en lektion idag. på grund av att jag o några i klassen hade livräddning. så nu gottfolk, nu kan jag rädda många mer liv än vad jag redan gjort ;) inte för att jag gjort de, men endå!
amanda hade tydligen också något fel, så hon följde med mej hem, vi typ, haha , kollade på en knäpp film. men den va rolig :D nu har jag tagit uti med lite so, fast jag kan inte göra klart de, för isf behöver jag licens till vissa sidor? ahaa. föresten så är ballar av stål grymt roligt! haha, bitterfittan är min idol. oh de skulle inte vara helt fel att få vara djävulen för en dag heller ;) jag taggar för desperate ikv! jag har fan missat hela säsongen, hade noll koll att de ens börjat förtusan :'D jag menar, man kan inte veta allt liksom.
imorgon har vi nationella prov i engelska, uppsattsskrivning, önska mej lycka till tack (a)
jag håller fortfarande fast vid att jag inte vill åka bort på fredag. känns som att man missar mkt över en helg faktiskt.
och jag har fortfarande inga bilder! så jag bjuder på en på mej och världens bästa :)
 

Kommentarer
Postat av: victoria

du har iaf räddat zanyardockan och mej, och det räknas som typ 100 andra liv ;)

2009-03-24 @ 20:34:38
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0