myyyys med 4 y:n

yaao, så vare fredag igår igen. thank god that the week is moving fast ;) två nationella prov, yeah. läsförståelsen var 100 ggr lättare än hörförståelsen iaf.  slutade tjugo över ett. följde med vicc hem ett tag, sen kom lukas o då gick jag till axel. ah de va mys :) efter ett besök hos honom gick jag vidare till cilla. vi grejade, åt lite o bakad en kladdkaka. (bilder kmr senare). helt underbar blev den på alla sätt o vis ;) vid 8 gick vi till lawniczak, där va hon o lukas. sen följde vi med lukas till danne o grabbarna. blev bara en snabbis där. för sen gick vi back to vicc o kollade film, the last kiss, åt kladdkaka o chips till de. efter ett tag kom frykman o lukas också :) sen hoppade jag på bussen o va hemma runt ett. men somnade inte förns klockan två.. jag drömde en as konstig dröm om min döda morfar :o fyfan!  och med tanke på de, fytusan vad jag saknar honom. min farfar också.

vaknade runt 10 idag, har ätit frukost o ska vid 12 tiden ut o jogga med sara, eftersom båda vi missar träningen ikv. hurtiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0