ojojoj

nu kmr ni tro att jag är född igår lr nått, men jag har nyligen kommit på att polly är asgott. mm, lite underskattat faktiskt. platsar lätt på min top 5 ;)

men igår hörrni, då stötte jag på ett litet problem som började ungefär klockan 8 o slutade halv lr klockan 9. de va ju förstås alla tvprogram som började pangpoff klockan 8. mia o klara, ah de va ju bara att spela in. så jag ska se på de nu (a)  sen vare herren på täppan och wipeout också. en lyckad söndagskväll framför tv.n som tillbringades med sara, popcorn o polly. förutom att jag brände mej. fysatan va de sved! menmen, jag gjorde som jag alltid gör, biter mej i läppen helt enkelt.

nu ska jag snart äta, plugga lite till so-provet på torsdag och sen träna. måste leta på mina grusskor, eftersom vi börjar ute på heltid nu. kallt med skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0