onsdag - trööött

skola idag då, som vanligt. onsdagar är långa och allmänt sega. så de va alltså en seg dag, men tack gode gud att jag hade godis i skåpet (a) jaja, de rullade på as usual och på musiken fick vi tillochmed fika för klassen brukar typ sova på den lektionen, så han trodde vi skulle bli lite piggare av de ?  vem tackar inte ja till saft, pepparkakor o bullar när de bjuds ;) ? men  nog om de nu. när jag kom hem så hängde jag lite tvätt, sorterade tvätt och laddade tvättmaskinen med tvätt. nu ska jag bädda min säng med nytvättade sängkläder. woow, jag älskar tvätt! lika mkt som jag tydligen älskar låten: Dear .Mr President - Pink. som absolut inte är ny. men endå så spelas den alltid när jag sitter vid datan. den är ganska chill (a) nu ska jag snart på träning. och de känns som att jag verkligen behöver den. jag är typ sur. arg, är på jättedåligt humör. tål ingenting. mitt humör går verkligen upp och ner. jag lovar att efter springningen kmr jag vara skitglad ;) jag har föresten läxa att göra också. ooops.

Imorgon är dt torsdag också, har två saker att se fram emot. Bigmöte och att vara med sara :)
idag fyllde föresten axel år också.

Snap va redo för beachen jag va för några år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0