schame on me!

fy fy fy på matilda! igår skrev jag inget inlägg. omfg liksom ;)  näe för igår så stack jag, amanda o vicc ner på stan o greja. sen kom jag hem vid sju. då va jag med sara, vi kollade film som vanligt på torsdagar o sen duschade jag. somnade förtusan klockan tio, mmjjorrå, de va duktigt gjort av mej (a)

idag, fredag, lalalal, skola as usual. vi fick reda på resultatet i nationella proven i svenska. VG blev de allt. sen gjorde jag o ingrid natinella provet muntligt i engelska. gick som en dans på rosor med lite taggar ;) sen stan med elin, amanda o vicc. kika runt å jag blev kär i ettpar jeans som jag sååå gärna vill ha. tyvärr ligger min budget på nooooll just nu. ah, nu är jag hemma och chillar. väntar på två saker. maten och axel. jag antar att dt är ganska många som ska till felicia ikv, men inte jag. nejnej, jag ska ha en myskväll med älsklingen instead (a)

planerna för imorgon bara flyger runt i luften känns de som. men hoppas de blir nån ordning på de. träning är iaf 99% säkert.

föresten så åker jag till vemdalen om mindre än 2 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0