123456789...

Hopp och hey sunny day!
njeaa, inte för att de va mkt sol idag, men hoppas på de i veckan ;)
iallafall, helgen va faktiskt nice.
I fredags så lagade vi o åt tacos. efter de badade vi in da pool. basta o shit :)
nicenice. vi somnade kanske runt 4 halv 5.
jag va tvungen att gå upp halv 8 ja.
eftersom jag skulle bort, så de va bara att stiga upp efter en natt med riktigt usel sömn ;)
kom fram till Ekerö o de va nice.
blablabla, orkar inte berätta allt som hände där..

idag vare ljuvliga måndag såklart. de rullade på as usual o sen blev de big möte,
oh som jag hade sett fram emot de. men nejnej.
de va dags för mej att göra muntliga i matte. gick finfint ;)

föresten, jag ska sluta dricka läsk :D
börja dricka loka ist. men de är lite svårt, eftersom jag aldrig varit nått big fan of bubbelvatten and so.. ;)
men förtusan, de ska inte bli något problem att snubbla på!
jag tkr förövrigt att alla i hela sverige borde ha privata massörer.
för hur underbart är det inte då?
tänk er på kvällen, ligger framför tv, är helt sluuut efter dagen och de känns som att de värker överallt.
åh, en liten polsk expert knådare som kmr o trycker lite låter väl inte helt fel ;)?

nu ska jag äta, sen åker jag till sara en sväng, o efter de träning!

tjuu o tjing! puss på att jag är på strålande humör också :)


Kommentarer
Postat av: josefine

wey, snygging go my way with loka :D <3

2009-03-30 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0