buuuus

idag frågade min mamma va de va för fel på mej. 
jaadu, de kan man ju undra.


it was halv studiedag today. åkte in med skolbussen men gick hem till axel ist :) vi va så busiga så vi va "sjuka" idag. jag blev genast på superbra humör bara av att se honom :) vid tolv kom simon, så vi stekte pannkakor. supergott men nu har jag redigt ont i magen,. föresten, haha, simon tipsade om att ha chokladsås på pannkakan. låter kanske inte så frestande, men de va suveränt (Y)  jag åkte hem vid ett, då tog jag och sara en promenad i de yviga snövådret. sen slog vi på top gun.  aldrig sett den förr, men bra film faktiskt! jag har också klippt mej idag. då sjönk mitt braiga humör direkt. kort! fyfan va kort de känns. men jag är väl inte van bara. de är typ sådär mittemellan, inte så kort så jag måste skaffa hårförlängning precis, men inte heller så långt att jag går å svänger med mitt långa hår ;) just nu sitter jag o lyssnar på håkan hellström. en vardaglig stjärna vill jag lova! jag har träning om en timme, och de ska bli skönt. även om de är ute ;)
och på fredag, så ska jag egentligen åka till sthlm, men jag vill verkligen inte. jag kmr vägra!

Kommentarer
Postat av: josefine

åh jag tyckte så synd om dig i söndags snuppan<3

jag byter gärna plats med dig och åker till sthlm hihi ;)

2009-03-23 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0