torsdag, vilket innebär saradag

näe, jag vet förtusan inte vad det är med mej. men mitt humör går verkligen upp och ner. och de suger.  imorse hade vi so prov, blev absolut inte gladare för de. så jag plockade fram mina hundögon å bad om att få göra provet på måndag. turen var på min sida så jag fick tillåtelse till de (a) sen hade vi matte, buhuu. efter de idrott, ringar o styrka. jag hade sån pissig träningsvärk sen vi igår, satt de gick ju inte heller superbra... på lunchen följde jag, amanda o vicc med olof hem o åt toast, that made my day (a) efter de vare filmstaden för min del. alla bigare i gävle skulle på nån föreläsning. de va ju inte roligt precis. kom hem för ett tag sen. nu ska jag äta o sen vara med sara. hoppas den tjejen kan få mej på lite gladare humör ;)

imorgon äre freda ja, blev ändrade planer...


de förvånar väl inte er att jag inte har några nya bilder? näe jag tänkte väl de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0