19/10-08 - 19/5-09

Från den nittonde oktober tjugohundra åtta till den nittonde maj tjugohundranio. Alltså sju månader. Tänk att tiden gått så fort. Tänk att Axel varit bara min i sju långa och helt underbara månader. Sju månader fulla med glädje och kärlek. Tänk att de fortfarande flyger runt små fjärilar i min mage varje gång jag ser eller tänker på honom (a)
Tiden. Månaderna, veckorna, dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna med dej, åh allting har varit så fantastiskt :)!
Jag älskar dej så otroligt mycket och de kommer jag aldrig sluta göra!

Axel Eriksson
Matilda Lundgren




Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis! :) <3

2009-05-20 @ 07:46:00
URL: http://ewiis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0