den fjärde maj tjugohundra9

oj, ibland är jag verkligen superdålig att uppdatera så jag vet inte vad! Jag får alltid skämmas (a) Men i lördags så åt vi lite underbart god paj o sen kom elin, de tog inte lång stund innan vi bafann oss vid vindskyddet där grabbarna redan va. Trevligt de! Jag va inte där överdrivet länge, för jag träffade på Axel och vi åkte hem till honom :) vi reste ett tält som de va planerat att vi skulle spendera natten i. Men ist blev de på studsmattan,.. Iaf för några timmar. Halv 5 gick vi in och la oss p.g.a köldskador! jo, Rikard och Koller va också med. haha. Vi vaknade runt tolv och åt frukost/lunch. De va mumsigt. sen åkte simon hem och vi bara chillade ute. Träffade axels mormor och morfar också, åååh vilka trevliga typer ;) vid fyra åkte jag hem, lr jag åkte till mormor med mina syskon och fick mat. Sen åkte jag och Amanda hem. Vi kollade på en film och inväntade Victoria som skulle komma vid 9 tiden. Vilket hon gjorde också. Då fyllde jag badkaret och vi hade grymt mysigt :)! låg däri i nån timme med massa skum och vid elva så åt vi lite kvällsfika, behövligt! sen kröp vi ner nybadade, nyduschade och ny ätna och somnade inte långt därefter. Morgon gick bra och skoldagen också. Orienterade med lysande resultat. Tog alla 13 kontroller på 43 min, och då tog vi dt lugnt ;)
Nu när jag kom hem städade jag lite, och gjorde iordning lite mat. Ska på träning snart vilket ska bli skönt.
En till sak som är skönt är att mamma o pappa inte är hemma än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0