First time och blåsor

Idag har jag varit duktig, och hunnit med massor med saker känns det som :) Jag har solat, hjälpt till hemma, motionerat och varit på moppe/fika utflykt.
Jaa, eftersom min pappa håller på o gör om i köket så vare jag som fick ta hand om gräset idag, klippa de för första gången i hela mitt liv. 1,5 timme tog de :o snacka jobbigt. Och jag som inte har nå armmuskler alls, haha tippar på träningsvärk imorgon! När jag väl va klar med de så åkte jag, Betty och Sara moppe till ett mysigt ställe och fikade lite, haha. Efter de hem till Sara o chilla  :) Sen åkte jag hem och åt grillat kött och potatisgratäng. Känns supersommrigt att äta kvällsmat ute i bara linne och va alldeles röd om kinderna faktiskt :) Nu måste jag verkligen göra läxor :o Men jag orkar inte. Känns som att de är viktigtare att kolla tv och duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0