fredag

hej hej hej :)! Vet ni vad jag sitter och funderar på? Jo om jag borde klippa lugg igen. Om jag vågar rent ut sagt. Men förra gången jag gjorde det så växte de ut ganska snabbt så de är jag inge rädd för. De skulle vara roligt att veta vad ni tkr, så vad tkr ni :) ?

I onsdags så kom jag till axel vid 9. Vi mös och firade våra 7 månader tillsammans :), hihi.
Igår så vaknade vi ganska tidigt, somnade om, vaknade igen, duschade och åt frukost. Runt tolv va vi på stan och skulle köpa avslutningskläder till honom vilket vi gjorde också :) Cyklade hem och gjorde lunch. Efter ett tag kom Simon, då kollade vi på en film och sen bakade vi. Oskar kom också lite senare. Tog en tur på cyklarna och så.
Vid halv 8 så vare Käk på American take away med Patrik, Gustav, Matte, Olof, Cilla, Elin och Victoria. Efter de drog alla utom Elin hem till Patrik. Jonna och Ellen kom och då rökte vi lite pipa. Matte skjutsade mej till bussen o jag kom hem vid 11. Somnade i soffan på engång.
Nu idag så vaknade jag klockan 10. Jag har bara hunnit med att äta frukost, o idag ska jag vara med Sara :)! 

På återseende.  

Kommentarer
Postat av: cilla

kanske är drygt med lugg i sommar när man badar o så, men äh vafan ;)

2009-05-22 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0