fredags tjejmys :)

Ojojoj, fy på mej igen! Kan inte bara hoppa över dagar sådär... Iaf, igår så hände inte så grymt mkt. Skola o stan med Cilla. Jag köpte byxorna iaf :) Kom hem och åt sen gick jag till Sara och hjälpte henne att städa lite. Sen hjälpte även hon med mej en grej.
Idag så vare faktiskt en skön fredag, slutade vid tolv, lr inte egentligen. Men jag och Victoria busade lite tsm med Amanda och gick till Victoria och lade oss i solstolarna ett tag. Elin kom sen också, och vi tog cyklarna ner till stan. Jag köpte ett vitt linne med lite spets-broderi och ett lite längre svart vanligt. Vi åkte till Ica söder, mötte Cilla och inhandlade mat och godsaker till ikv, tjejmys hos vicc! Köpte även jordgubbar ;)
Nu ska vi strax börja fixa iordning maten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0