happy face!

Jag är en glad Matilda idag kan jag säga er :D Vaknade först klockan 10, men somnade om till 11. Då drog jag upp rullgardinen och såg strålande sol! Gick ner och åt frukost med mamma och sen satt jag mej här. Nu har jag fixat spotify också, haha överlycklig_tjej_93. Har just nu 7 låtar i min spellista, hah sött! Fast den utökas sakta men säkert. Nu ska jag städa lite i mitt rum och sen ska jag nog ut i solen och försöka få lite färg ;) Jag tycker föresten att de är underbart att vara ensam hemma utan mina syskon! Skulle vara superskönt att vara ensambarn faktiskt, fast endå inte.

Igår så kom jag till stan runt fyra. Efter ett litet tag kom Elin och Victoria också ner :) Vi gick runt och kikade, jag tror jag har hittat klänningen jag sökte också :)!  De va ungefär en sån jag vela ha. Vi satte oss och fikade och sen gick jag och Victoria hem till henne, tog de lugnt sen åkte vi och handlade chips, godis och läsk. Tjocka tjejer ;) Vi åt och sen kom Elin. Blev lite krångel men de slutade iaf hemma i Elins källare med en hel hög. Lukas x2, Adam, Andreas, Daniel, Patrik, Olof, Gustav, Henke, Martin och Joel. De blev pingis för hela slanten. Sen runt tolv så följde Olof med mej till bussen. Fick prova på lite longboard också, haha va väl ingen stjärna på de ;) Kom hem vid ett men somnade inte förns 2.

Idag har jag föresten lite läxor som måste göras, men man orkar inte såhär i sluttampen av skolan. På ett sätt vill jag få allting överstökat, men samtidigt inte.
Jag är väldigt rädd för hur framtiden kommer se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0