Herregud :o!

Nu har jag verkligen sugigt på att uppdatera! Nästan en vecka sen, fyfy.
Men de känns som att i veckan hände ingenting intressant och jag va varken på humör för att blogga eller hade tid. Så de fick bli som de blev helt enkelt ;)
Jag har iaf tränat. Haha. Kan ta helgen för den har varit bra :)

I fredags efter skolan gick amanda, jag och vicc hem till henne o stekte i solen. sen fick vi besök av en massa. Åkte hem, klippte gräset, grillade och sen åkte jag till Patrik där, ah jag kan räkna upp alla: Jag, Amanda, Victoria, Elin, Cilla, Andrea, Bella, Oof, Gustav F, Gustav A, Matte, Love och Samuel va :) Vi chillade med pipa o så, trevligt :)! Jag sov hos Victoria också som jag inte gjort på år och dar. Vi vaknade igår, mums på vädret! Elin kom och vi placerade oss ute i stolarna och hade de gött! Jag gick en sväng till Axel också, Där vare vattenkrig med folk och poolbad, Nice ;)! Åkte hem vid 4, gjorde mat o duschade sen åkte jag till Love. Där vare också chill med dom flesta som va hos Patrik igår + några fler. Vi spelade kubb, rökte pipa och hade niiice. Jag och Amanda åkte hem halv 1.
Nu, nu har jag nyss gett en söt liten nalle, med en tshirt där de står: Världens bästa mamma,  till min mamma eftersom de är morsdag. Hon blev glad!
Jag och Josefine ska ut och lägga oss i solen nu, Later!

Förlåt för att jag aldrig lägger upp bilder, men de finns ingen ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0