hopp och hej :)!

Oh what a beautiful day! Har precis kommit hem från en långpromenad med amanda i det varma och sköna vädret. Följde med henne hem efter skolan o vi va ute i solen och käkade.
Nu måste jag ta en dusch och sen kommer jag troligtvis hamna i soffan ;)

Igår, då vaknade jag upp bredvid min älskade, de bästa jag vet :)! Vi duschade o åt sen gick vi till strömvallen och kollade på p93 mot p94. Intressant match. Gick hem igen och jag packade ihop mina grejer, sen gick jag till bussen. Kom hem och då la jag mej i soffan direkt. Kollade på 27 dresses och sen somnade jag till reprisen av Ugly Betty. Grymt skönt. Sen åt jag kvällsmat o efter de bar de av till Sandviken och matchen slutade 1-1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0