hopp och hej!

jaa, som sagt, i söndags så sov axel här och vi hade supermys :) Bubbelbad!
Vi vaknade på måndagen klockan tolv, tog en dusch och chillade sen åkte han hem klockan två. Då gjorde jag mat och sen kom Sara hit :) Vi började kolla på Hitta Nemo. Jag åt och sen vare träning! Va absolut inte taggad för jag va nämligen sjuukt trött. Skönt efter den iaf, då blev de dusch, lite käk och tv.

Började denna tisdag med att försova mej en halvtimme, vilket resulterade till en inte så pigg och glad Matilda första delen av dagen. Menmen, sånt händer ju också ibland ;) Hade typ bara en riktig lektion idag, och de va matte. Sen efter de vare hemkunskap, och där hade vi först en timmes rast och sen florsköljning och fick reda på provresultatet också. Sen lunch och efter de nationellt prov i Fysik. Haha. Blev klar ganska fort så jag va me på Axels och Saras bild. Yeeeah. Efter skolan så gick jag och Sara och handlade chips! Hon följde med mej hem och vi kollade klart på Finding Nemo, ååh, han är så söt! Nu har vi lärt oss att prata valska också ;) Jag och mina syskon har precis stekt pannkakor och sen hängde jag o syrran tvätt också. Så duktigt (a) Nu väntar jag på att Sara ska äta klart och sen komma tillbaka hit, för då blire en ny film med chips. Sen vid sju ska jag bort en sväng också.

Måste bara bjuda på lite smaskiga tips också :)
Det är grymt gott att smälta choklad och ha över de på popcorn, gjorde de i söndags och de va gudomligt!
Det är också gott att ha på chokladsås på pannkakor med sylt. Haha, kanske lite udda men de är party!


Jag älskar dej Axel, du är det bästa som har hänt mej :)

Kommentarer
Postat av: sarasundberg

finding Nemo, är det inte den bästa filmen som gjorts?;) så jääävla grym:D doris äger ju sönder:D haha på valskaxD<3

2009-05-15 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0