lat och trött tjej

Hej alla kära läsare! Haha, inte för att ni är många, men några få iallafall :) Eh jaa, idag, måndag. Kändes tungt att vara back on track again. Men dagen gick endå bra, kan bero på att vi slutade med ett bigmöte med mariekex och nutella ;)  Efter skolan gick jag och Hedda ner på stan. Vi gick direkt till MQ och jag provade klänningen. Men faan, den satt inte super, fast jag köpte den endå i väntan på nått bättre liksom. Gick runt och hamnade på Indiska till slut. Där hittade jag en söööt klänning som jag blev mer förtjust i. Tog tbx pengarna från MQ och köpte den som fanns på Indiska. Nu är frågan, ska jag behålla den? jag behöver stöd med det valet känner ja (a)

 

De svarta bandet sitter inte fast, men tror de behövs annars ser jag ut som en riktig tjockis.
De roliga med denhär är broderiet där nere, pärlorna där uppe, och dom söta knapparna på ryggen. Lite annarlunda, men vatusan ;)!

Nu sitter jag här i mjukisdress och funderar på vilken film jag ska kolla på. Har egentligen träning idag men jag är så grymt trött och hängig, beror nog på vädret, så därför jag har ingen som helst lust att träna! Plus att inatt blev de brist på sömn också. Måste sova ikapp lite :)


Kommentarer
Postat av: victoria

behåll :)!

2009-05-18 @ 20:55:04
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: cilla

skitsöt jueeeeeee ;) säger som vicc

2009-05-18 @ 22:04:03
Postat av: malinn

behåll ! :)

2009-05-18 @ 22:13:16
Postat av: malinn

behåll ! :)

2009-05-18 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0