man måste bjuda på sej själv ;)



Här får ni en äcklig bild på mej när jag är låtsas glad :D Men de är bara för att jag är på topp humör och jag vet att de bara kommer bli bättre! Idag så sprang jag 3,7 på tid i skolan. Har förbättrat mej med nästan 3 minuter sen förra året. Och Leo kunde inte vara nöjdare ;) Jorå, men jag måste klaga på mej själv lite. Jag fattar inte varför jag började gå i slutet :o? Inte heller varför jag inte tog genvägar? Jaja, gick hem och duschade hos Vicc och sen vare lunch och tre lektioner. På musiken så sjöng Vicc, Ingrid och jag. Fick också reda på att mitt slutbetyg i musik blir VG. När jag kom hem la jag mej i soffan och slumrade till, så grymt skönt! Nu har jag ätit och ska snart duscha och fräscha upp mej för ikv ska jag sova hos Axel :)! Har längtat hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0