saturday

imorse vaknade jag runt 9 och kunde inte somna om. vilket var lite segt.
åt frukost och packade ihop lite sen åkte jag till amanda. vi städade lite, va ute i solen och va typ barnvakt åt hennes lillebror o hans två kusiner. kul med tre killar, 6, 7 och 8 år gamla ;)
vi åt lunch och sen bytte jag av med mattias runt tre.
kom hem till victoria vid 4 och vi har bara slappat.
ikv blire troligtvis grillning med tjejerna och grabbarna och sen ska jag sova hos axel :D

bild sen förra året.


Kommentarer
Postat av: cecilia

bruuuuuuna bruudar!:D

2009-05-03 @ 00:21:47
Postat av: Anonym

ah alla tre hade ju besökt utlandet ;)

2009-05-04 @ 18:03:25
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0