tisdagen den femte maj 2009 kl. 17:37

Hmm, startade min dag väldigt stressigt, och när jag kom till skolan väntade ett nationellt prov i matematik. Blev faktiskt förvånad på mej själv att de gick så pass bra som de gjorde :)! När det var avklarat så vare hemkunskap, och där ska vi skriva/demostrera om nånting. Jag valde att skriva om Aloe Vera. Åt lunch och vid halv tolv gick jag till Axel. Glömde ungefär bort att skoldagen va i full fall så jag blev kvar där och åkte hem klockan tre och nu har jag o bror ätit en korv. haha, inte favoritmaten men ibland åker även en sån ner ;) Nu måste jag titta över läxorna sen åker jag till Amanda. Där ska jag sova inatt!
Mamma och pappa kommer btw hem imorgon.

Festar till med en väldigt festlig bild också.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0