Friday afternoon!

Jag är dålig. Jag är sämst. Jag suger! Fan va jag är dålig på att skriva här. Men de känns liksom som att de är ganska onödigt plus att jag inte haft tid. Menmen.
I onsdags så vare ju de gamla vanliga, alltså skola. Fick nog och gick hem till vicc med henne och amanda när två lektioner kvarstod. Jag cyklade ner på stan och köpte jordgubbar sen kom jag tillbaka och umgicks med brudarna ett tag tills Axel slutade för dagen. Då följde jag med honom hem :D Myste så vi dog och sen åkte jag hem halv nio. Då vare bara att sätta igång att piffa till jordgubbarna lite. Jag smälte choklad och doppade dom i det. Sen, innan chokladen hade stelnat så doppade jag halva gubben i tutti frutti strössel. Wow va smaskigt de blev! Ett tips från mej till dej.

Sen igår så hade vi först tre lektioner, sen lunch och efter de vare ju innebandy final i sätra. Synd att solängen förlorade. menmen. Efter de vare avslutning med Italienskan. Alla hade bakat och alla var sugna ;) Vi satt i Victorias trädgård och hade trevligt! Sen gick alla men jag stannade kvar och höll den unga damen sällskap men bara till halv 6. Då va jag tvungen att åka hem, äta och sen kom Sara förbi och vi tog moppen för att åka och kolla på fotboll. Varken hon eller jag va med för jag tränade ju inte i onsdags, höhö. Men de var för kallt så vi åkte hem till mej och började kolla på Lejon Kungen. Haha, söt film! Hon åkte hem vid nio och då tog jag en dusch.

Idag, fredag. Hmm, bokredovisning på svenskan. Min bok va faktiskt en av dom bästa jag läst. Sista chansen hette den. Oförberett prov på engelskan och sen prov i kemi också. Gick nog en aning bättre på engelskan skulle jag tro ;) Slutade tjugo över ett och då hämtade pappa upp mej och Martin så åkte vi ut till valbo en snabbis. Jag va tvungen att köpa ett nytt vitt vanligt linne. Somnade i bilen påväg hem - ett tecken på att de är fredag och att man är helt slut ;) Nu ska jag strax göra mej en kladdkaka som jag ska ta med ikv. Ska nämligen till Årsunda, där Amandas stuga ligger och ha avslutning med en liten grupp typ ;)
Ser fram emot morgondagen också!

Kolla föresten i bakrunden, på dendär tavel-liknande grejen som jag gjort alldeles själv.  


Kommentarer
Postat av: sarasundberg

haha på smilet;)<3

2009-05-15 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0