wiiie

just nu är jag superglad, för snart kommer Axel :D! Men innan de ska jag hinna med dusch och städning.
Idag så vaknade jag hos Cilla, flera gånger pga Viggos fina stämma ;) Gick upp halv tolv och åt frukost. Sen åkte jag hem tolv. Hemma gjorde jag inte mycket. Kollade mycket på tv och sen va jag med Sara också :)
Nu har jag precis ätit och som sagt, ska hoppa in i duschen en snabbis och sen kmr älskling!

Juste, igår efter maten så åkte jag, cilla och samuel till Adde där han, andre, jacke, axman och ogge va. Chillade för de mesta o sen drog alla till Ogge, alla utom jag. För jag gick till axel. Vi låg på studsmattan o hade mys :) Sen gick jag till Ogge och då hade även adam kommit. Vattenpoker för fulla muggar.
Jag och Cilla gick hem till henne vid tolv och somnade kanske halv ett. Helt utslagna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0