lördag

Gårdagen: Då var jag med Adam, Cilla och Jeppe. Vi kollade på skräck hos Adam. Buhuuu. Sen blev de så att jag sov kvar. Mys!

Dagen: Ställde klockan på nio, mindre kul.. Jag hade träning från elva till ett. Sen har jag bara varit hemma och degat. Är ensam, vilket är superskönt! Bror och Pappa är i Tyskland, Mamma är på Brynäsmatch och Syster hos hennes kille. Jag njuuuuter när jag är ensam. För då kan man göra lite vad man vill!

Nu: Äter världens godaste kakor!

Later: Planerna är inte klara än. Men Victoria och Cilla är givna!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nämen! vad roligt att kakorna var goda ;)

2009-11-29 @ 19:59:31
URL: http://linneaafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0