känner du igen dig?

Har du någon gång känt att du inte vet vad du vill? Att hur mycket du än tänker, så kommer du inte fram till något bra beslut. Att hur du än gör, så kommer det bli fel. Att du är förvirrad. Att du blivit sviken så många gånger att du inte vet om det är värt en till chans. Att du inte orkar mer. Att du bara vill ge upp. Men att det inte går. Det är nästan förbjudet. Ligger du också sömnlös om nätterna, vrider och vänder på dej. Får inte ut tankarna ur huvudet och tror nästan att du är galen. Är du också en som kan gråta ena minuten och andra skratta? Är du en sån som försöker vara glad när du är med folk, men såfort du blir själv så kommer de. Det där onda i magen, klumpen i halsen och att ögonen blir fyllda med tårar? Kan du känna att du är så ledsen, besviken och arg att du skulle vilja slå på någonting och skrika det högsta du kan? Fast du vet att det inte hjälper ett enda dugg.
Jag är så otroligt trött på allt det där. Jag vet inte vad jag ska göra. Vad finns det att göra?


Sometimes the hardest thing
And the right thing are the same






Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen ingen som håller med?

2009-10-13 @ 18:48:50
Postat av: sofia

Jag håller med!

2009-10-13 @ 18:57:04
Postat av: Anonym

Finns det någon som inte känt så?

2009-10-13 @ 19:02:22
Postat av: cilla

<3

2009-10-13 @ 20:53:29
Postat av: elin

jag håller med faktiskt.

2009-10-13 @ 20:56:37
URL: http://thisiselins.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag känner igen mej.



Men vad som än händer så vet du att vi alltid har varandra, och jag menar verkligen alltid. Och ingenting kommer någonsin ändra på det.

2009-10-13 @ 22:54:07
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: gabriella

jag känner med dej matilda, jag känner med dej <3

2009-10-14 @ 16:57:40
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: josefine

jag känner igen mig. jag finns alltid för dig min älskade svägerska :*

2009-10-14 @ 17:02:53
URL: http://jsterley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0