mååååndag

Förlåt för dålig uppdatering! Men gårdagen spenderade jag mest i sängen. Haha har blivit en redig latis! Fast jag fikade också på stan med Angelika, Amanda, Elin och Victoria, myyyys!

Denhär dagen startade jag med att kratta löv. Ja, jag var ju så illa tvungen. Planerna för dagen blev ändrade så nu åker jag till vablo med Amanda o hennes familj. Senare till stan. VIP kväll på Cubus, 40% på allt. Inte för att de är min favoritaffär, men jag tackar då inte nej :D

Gammal bild, men typ dagens outfit! Skippat snoddarna har jag faktiskt gjort!!!


Kommentarer
Postat av: anonym

vääldigt najs tröja, vart har du köpt den? (A) :)

2009-10-27 @ 17:38:29
Postat av: svar till anonym

haha den är faktiskt köpt på cubus, dock för två år sen tror jag. :)

2009-10-28 @ 11:35:54
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0