tråkonsdag

Just nu ligger jag och äter solroskärnor som inte smakar ett piss! Va kul att min söta lilla näsa är full med snor och helt täppt så att jag inte känner vad jag stoppar i min mun.. Tror jag har dragit på mej en förkylning och de är ju mindre kul. Hade ont i halsen i början av veckan och nu lider jag av snor och fryser som en nakenhund. Haha livet leker!

Jag har blivit äcklig. Är beroende av godis.. Har ätit de varenda dag sen fredags. De vattnas i min mun såfort jag ser en godispåse. Bytt ut träningen mot godis. Skönt men inte bra! Ska skärpa mej såfort jag blivit piggare.

Blev föresten grymt sugen att klippa mej idag när Amanda satt och blev klippt. De va inte så kul att titta på så jag somnade ett tag. Hihi busigt! Då skulle jag nog vilja klippa mej kort. Som Jessica på bilden längst ner kanske?
Skulle vara kul att veta vad ni tkr!


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

GÖRRE! :D

2009-10-22 @ 09:51:23
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0