wihoo ljuvliga måndag!

Måste bara säga att jag hade besöksrekord igår! :D

Idag måndag, den 19 oktober 2009. För ett år sedan, söndagen den 19 oktober 2008 blev det jag och Axel. Vi stod tyvärr inte ut med varandra i riktigt ett år! Men iaf i 363 dagar och de var ju bra de! Idag va vi med varandra, som vänner :D

Vet att vissa tycker att jag är knäpp som umgås med mitt ex. Men ni vet ingenting! Axel har betytt så mycker och varit en stor del i mitt liv i ett år. Bara för att vi avslutar vårt förhållande så tänker vi inte sluta umgås. Har varit med om mycket, delat mycket. Både bra och mindre bra saker. Har underbara minnen som jag aldrig kommer glömma! Och ni tycker säkert att det är konstigt. "Hur ska dom då komma över varandra?" och sånt. Jadu, de är upp till oss helt enkelt. Vi tog beslutet tillsammans och jag ångrar det inte. Han känner mej ut och in och upp och ner, och jag han. Vi kunde inte få något bättre slut på kärlekssagan faktiskt! Dom som inte känner oss vet ingenting!

Nu ska jag tacka för mej. Kommer somna tidigt, är helt utslagen, är alltid de på måndagar.





Kommentarer
Postat av: ankan

2009-10-19 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0