bananaaaa

Nu har jag nyss ätit upp en banan som jag fick på elevrådet! hihi. Nyttigt! Känner att mina nyttigheter och onyttigheter går upp och ner. Åt en stadig frukost och en banan för en stund sen = + Fast nu sitter jag och Amanda o äter godis. eeeeh, onyttigt! Senare idag ska vi fika på dramalektionen. onyttigt! Fast när jag kmr hem ska jag minsann röra på fläsket! :D

Avslutade föresten helgen med filmkväll hos Elin med henne, Victoria, Adam, Joel, Mange, Danne, Henke, Marcus och Lukas. De va minsann trevligt de :D

Måste säga att även fast helgen inte blev som planerat så blev de en mysig en endå! Victoria kan ju ta åt sej en aning :D

Kommentarer
Postat av: Viccish

Jag tar åt mej :D och du gjorde min helg stumperumpan !!

2009-09-28 @ 17:53:56
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/
Postat av: anonym

du behöver inte känna dig fet! asså seriöst du är ju väldigt smal. det är ju jättebra att du är ute och springer och så, för det är ju nyttigt, men du behöver inte känna att du lär göra det för att förbränna.

din kropp är redan så fin. helt lagom. defenitivt inte för smal gumman :)

2009-09-28 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0