börjar bli lite trött nu!

Hej! Idag är det torsdag och jag känner mej sjuuuuk! Gick i skolan som vanligt och slutade tre. Då gick jag till Axel men gick väääldigt snabbt därifrån.. Gick på stan med Vicc och Elin ist :D Åkte hem och handlade med pappa, va sugen på en långpromenad och efter de ett varmt bad men mamma förbjöd mej pga mitt tillstånd. Så jag har mest tagit de lugnt och ska snart kolla min temperatur, känner mej febrig och har suuuperont i halsen. Har låtit som en kråka idag ;) Imorgon har jag lust att vara hemma och ta de lugnt. Får se vad termometern säger..

Jag har tänkt på en sak.. Att de är väldigt roligt när folk somnar på bussar! Vet att de är grymt skönt för de brukar inträffa mej, men de ser ju så roligt ut! Huvudet typ guppar och svänger och sådär. Haha, samtidigt som de är roligt så tycker jag synd om dom som gör de. För tänk om dom missar sin hållplats! Haha, varje gång jag ser nån sovande så har jag lust att väcka dom, men vågar aldrig.



Jag och Martin på vårat nått kalas när vi va små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0