en onsdag

Så stod de i almanackan imorse, och de gäller hela dagen skulle jag tro! Sitter just nu i Victorias kök med henne och äter chokladbollar som vi bakat. Mums, vi provade på nått nytt, nämligen att ha i smält choklad :D! Jag ska snart åka hem och träna min sista fotbollsträning, sen får vi uppehåll och de sitter ju inte helt fel! ;)

Igår skulle jag gå till fem enligt schemat, men gjorde klart arbetet så åkte hem vid fyra. Då följde Amanda med mej till spåret. Jag sprang 3,5 medans hon gick. Hade grymt ont i vaderna så jag jag hade inte lust att springa mer! Gick hem till mej, tog en dusch och åt. Sen åkte vi på hemligt uppdrag! Kom hem vid tio och slockna på dirren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0