fanny is in thaaa house!!

tjatja bloggen, fanny som skriver!

jag & skaparen till bloggen sitter och har lektion nu,
inte direkt så vi gör någon nytta. jag bröt nyss av
amandas nagel, haha hämden är ljuv!! matilda sitter
och gnider hennes bröst mot amandas axel, i think panda likes it.

fredag imorgon, like alot! i think matilda likes it to.

har inte mycket mer och säga förutom att jag önskar
matilda all lycka här i blogg världen! kanske nästa kissie?
vad tycker ni?  ni kan ju också ge matilda tips på hur hon
ska göra bloggen bättre! menar hon suger ju endå =)

kul och få äran att skriva här! 

PEACE!


       party like a rockstar



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fanny, du är dum!!!

Jag som har sparat mina naglar huur länge som helst! hahahha;)

2009-09-24 @ 14:34:52
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0