frågestunden är nu slut, här kommer svaren!

Tar du den i tvåan? / FB
Haha, vilken fråga! Who knows ;)

Bruna eller blåa ögon? / anonym
Jag har blåa ja!

om du inte varit tsm med axel , tror du att du hade haft en annan kille då? :) /anonym
Hur ska jag kunna veta de? Men de skulle inte vara helt omöjligt skulle jag tro :)


är det jobbigt att bara ha tjejer i klassen? / ! :)
Haha, jobbigt är de väl inte, förutom fjortisarna som vill ha uppmärksamhet! Fast i de stora hela är de lugnt. Men de skulle ju inte vara fel med lite från de manliga könet också ;)

är du olyckligt kär i någon?... / ...
Hah, nej de är jag inte! :)

har du bra självförtroende? / anonym
Jag har inte världens bästa men inte heller världens sämsta. Mittemellan med andra ord! Jag dör inte om jag skulle skämma ut mej men jag är väl ingen som går runt och skriker och söker uppmärksamhet heller.


är du svartsjuk eller bryr du dig inte om axel till exempel smsar med andra tjejer? / anonym
Klart jag bryr mej! Men jag kan ju inte göra nånting åt de..

äre bra mellan dig o axel? är ni fortfarande tsm?
Jo vi är fortfarande tsm. Om de är bra? De går ju i vågor, upp och ner liksom. Vi är ju inte så mkt med varandra, inte så mycket som jag hade viljat. Men när vi väl är med varandra så är de bra! Han har ju så mkt annat för sej den grabben.. ;)

Tror du på Gud? / anonym
Oj, svår fråga. Jag är ju konfirmerad och har varit på 3 kristna läger. Jag tror på nånting. Men jag vet inte riktigt om de är Gud. Jag hoppas ibland att de iallafall finns nån som hör mina böner när jag väl ber.


Vad drömmer du om att göra i framtiden? Arbete, familj, boende osv. / anonym
Jag har inga riktiga framtidsplaner faktiskt! Men jag skulle vilja resa mycket innan jag skaffar familj och fast arbete. När jag väl skaffat familj så vill jag nog ha två eller max tre barn. En helt underbar man som bryr sej om mej och barnen. Och så bor jag gärna i en fin enplans villa i nått mysigt område, någorlunda centralt.

är du oskuld?
Nej jag är ju inte de faktiskt.

får jag chans på dej? / samuel
Haha! Men Samuel, de är ju givet ;)

Så! Nu har jag svarat på de frågor jag hann få. Jag tyckte de va riktigt kul faktiskt och kommer nog ha ännu en frågestund om ett tag! :)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej kusinen! Jag hittade din blogg via Isabells och bidrog med två frågor till din frågestund. :) Ser först nu att jag ju inte skrev mitt namn! "Tror du på Gud?" och "Vad drömmer du om att göra i framtiden? Arbete, familj, boende osv." var mina funderingar. :) Hoppas du har det fint och att ni fått inbjudan till bröllopsfesten och att ni kommer hela gänget då! Vi ser säkert varann något i veckan. Kommer till Gävle på torsdagkväll och ska spendera fredagen med din kära syster. Puss!

2009-09-07 @ 19:50:56
Postat av: svar: Mickis

Hallå! Jaha, va kul :)jo men de har vi och jag ser fram emot de! :) puss!

2009-09-08 @ 08:59:30
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/
Postat av: Ella

Hallå klasskompis. Haha. Nördigt det lät. Vilka är fjortisarna? För om jag skulle vara någon av dom så får du jätte gärna säga det så jag kan bli bättre. Haha. Nu måste du tro att jag är sjuk i huvudet eller något som säger så menmen. Ha det bra! Kram Ella

2009-09-18 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0