knock you down

Chacha bloggen! Idag är de tisdag och just nu sitter jag här i handduk, är nämligen nyduschad. Idag har jag varit himla trött så allt roligt blev ännu roligare! ;) Lite jobbigt att vi hade 2 timmars hål efter första lektionen och att vi skulle sluta fem enligt schemat.. Tur att vi fick sluta halv 4 ist :D Efter skolan åkte jag hem på dirren, bytte om och drog några varv i spåret, 5,3 km. Nu ikv blir de troligtvis soffan framför idol skulle jag tro, inte min favorit, men de får gå! ;)

Igår va de föresten måndag och jag bloggade inget! Men jag hade ju fullt upp ;) Först hade jag en hel skoldag att genomföra, sen blev de ungefär en och en halvtimmes långpromenad med Amanda och Victoria. Efter de läktaren på Strömvallen med Amanda, Vicc, Cilla, Gustav, Matte och Patrik. När matchen va slut hade vicc, cilla och jag popcorn mys hos vicc :D! Kom hem vid elva och va dödstrött!


Kommentarer
Postat av: gabriella

och va stark matilda :D <333333

2009-09-09 @ 19:18:55
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0