lördag

Dålig uppdatering från mej! De ber jag om ursäkt för.
Idag är det lördag och jag va förbannad när jag vakna vill jag lova! Haha, de va bara för att jag vakna kvart i 8 en lördagmorgon. Hur tänkte min kropp? Hade den vilat upp sej efter ca 5 timmars sömn? Nej! Tack och lov somnade jag om efter ett tag och blev väckt runt elva. Åt en dunder frukost och hoppade in i duschen. Nu ska jag fixa och packa lite. Sen blir de Brynäsmatch med Cilla, Vicc och Elin. Kvällen spenderar jag med Vicc och Natten med Axweeel!

Igår vaknade jag och hade inga planer för kvällen alls! Men de ändrades under dagen och jag fick valmöjligheter! Valde att vara me dom gamla vanliga hos Henke. Mkt tevligt! :D

Eftersom de är min blogg så bjuder jag på en fuling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0