onsdag: brand new day

Sovmorgon idag! Så himla skönt med en extra timmes sömn mitt i veckan. Somnade ovanligt tidigt igår också, så sov mer än vanligt :D Skoldagen rullade på fint, haha mkt fniss! Åkte hem direkt efter skolan och va super inställd på fotbolls träning. Så får man reda på att den blivit inställd, lagomt surt när jag va så taggad! Då tog jag med mamma ut i spåret och sprang 5 km med henne. Ganska skrämmande att veta att man troligtvis kmr bli/se ut som henne när man blir äldre! ;) Efter de ringde Bella väldigt lägligt. Medans jag pratade med henne hann jag gråta, prata ur mej om allt och även gå 3 km. Så himla bra att du finns gumman! Bra att du kmr till Gävle i helgen :)!
Nu är jag nyduschad och nyäten och funderar på att snart krypa ner i sängen och slå på en film, och såklart kolla över lite läxor! Ah har faktiskt fått de nu och jag har inte lagt ner mkt energi på de känner jag. Jag får inte glömma att påminna min pojkvän om att jag existerar också..

I wonder if you'd miss me when I'm gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0