push it real good

Måndag idag! Skapligt trött, blev inte mkt vila i helgen, som förövrigt va en bättre helg! :D
Fredags: Sweet sixteen för Victoria!
Lördag: Match och sen dundermys med Axel! Vi laga mat, kollade på filmer och mös galet :D somnade inte alltför sent och de va tur för i går, söndag, så va jag på Grönan med Isabell, Martin, Henri och Josefine från elva till halv 7. Jag åkte alla karuseller! Förutom blå tåget och dom för småbarnen, och jag måste säga de att insane levde verkligen upp till sitt namn! haha :D Nu har jag precis ätit och ska snart sticka på träning, ska bli skönt att röra på sej! :D Fick föresten skolkorten för nån dag sen, haha. trött tjej!


Kommentarer
Postat av: Anna

SNYGG TJEJ

2009-09-22 @ 16:16:08
URL: http://annajohansssson.webblogg.se/
Postat av: cilla

sötis :D

2009-09-23 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0