söndagkväll

Nu ska jag vara social med mamma framför tvn, men tänkte berätta lite om igår först :D 
Va hos Julia, mkt nice! Jag hade en kul kväll med trevligt folk och äventyr! :D Jag och Vicc sov hos Elin. Idag åkte jag o vicc o handla inför kommande händelse, hihi. Somnar nog tidigt ikv. Ett plus är att jag har en fullbokad vecka och den ser toppen ut :D!

Måste föresten berätta om hur jävla idiotiska klumpig jag va i fredags. Gick till pressbyrån och köpte ett nytt busskort, fritidskort som gäller i 3 månader, vilket jag är beroende av. Fem minuter senare slänger jag de i en soptunna.. trodde såklart de va mitt gamla busskort jag slängde, men de visade sej senare att de inte va de. Jag åkte hem på skolkortet och när jag skulle till Axel så gick de inte! Löste de ganska snyggt, gick till pressbyrån o förklarade vad som inträffat, fick inget nytt. Va tvungen att rota i soptunnan, SOM STOD MITT PÅ STAN! En fredagskväll.. Kul att min pojkvän va så stöttande att han stog på långt avstång och skrattade åt mej ;) Hittade de inte, fan va lack jag blev! Måste köpa ett nytt nu alltså, kul att halva barnbidraget går åt..

Kommentarer
Postat av: gabriella

sköönt :D <3

2009-09-14 @ 19:10:55
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0