suuunday!

Är det på riktigt? För det känns som på låtsas. Jag vill ha de på riktigt. Mer än en gång i veckan. Jag gillar inte att vara ifrån dej. Jag vill ha mer. Du kan ju någon gång försöka för min skull, annars kan de lika gärna va!


Nu sitter jag och Victoria och äter äppelpaj med vaniljsås!
Igårkväll så kollade jag på fotboll hos Gustav med Olof, Patrik och Matte. Bra jobbat Sverige! Sen mötte vi upp Victoria och gick hem till henne, de va mys :) Vi somnade klockan fyra och vaknade därför idag vid tolv, slappisaaar! Vi åt frukost och gick ner på stan och gjorde lite ärenden. Nu ska jag strax åka hem, funderar på att ta några varv i spåret, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0