hej torsdag

Mitt namn är Matilda och jag har kommit på att jag ska börja ta hand om min kropp! Jag måste sluta att fika så ofta efter skolan. Jag måste sluta med att köpa och stoppa i mej nått sött såfort jag får chansen. Jag måste börja att äta riklig med frukost så att jag står mej till lunchen , sen även där äta rikligt. Sen ska jag vara noga med nyttiga mellanmål. Ta en frukt såfort jag blir sugen. Sen ska jag börja träna minst tre gånger i veckan. Sen ska jag börja fila mina fötter och ta hand om min äckliga lilla vårta under foten xD Sen ska jag även packa in håret oftare, sluta platta de (vilket är helt onödigt att göra, för de vågar till sig efter fem min). Jag ska också försöka sluta äta godis och dricka läsk.

Haha, alla som tror att jag kmr hålla dedär räcker upp en hand...
Anledningen till att jag tänker såhär är att jag har blivit knäpp, jag vet ju själv att jag aldrig kommer klara de. Haha även fast jag så gärna vill! Men ni får önska mej lycka till så får jag göra mitt bästa :D
Jag började faktiskt med denhär planen idag. Jag har varit ute och sprungit 3,5 km, och nu är jag superglad och taggad :D haha, känner mej så töntig.


Kommentarer
Postat av: bea

jag la precis min hand på golvet, men lycka till ! D

2009-09-03 @ 22:31:40
Postat av: mikaela

du har en jätte bra och fin blog! :)

2009-09-03 @ 22:43:20
URL: http://mikaelasjolund.blogg.se/
Postat av: svar: Bea och Mikaela

Haha, tack bea :D



Åh tack, din me :)!

2009-09-04 @ 12:30:16
URL: http://heltenkeltmatilda.blogg.se/
Postat av: Victoria

YEAH! YOU GO GIRL

2009-09-05 @ 19:51:46
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0